دسمبر 12, 2019

نفوذي بريدونه د اسلام له نظره (څلورمه برخه)

نفوذي بريدونه د اسلام له نظره (څلورمه برخه)

فاتح افغان

 د نفوذي بريدونو فضائل:

په لومړی برخه کې مو ولوستل چې د نفوذي بريدونو مؤسس حضرت عبد الله بن انيس رضی الله عنه ته رسول الله صلی الله عليه وسلم خپله امسا مبارکه ورکړه او ورته زياته يې کړه چې دا به زما او ستا ترمنځ د قيامت په ورځ نښه وي ترڅو د دغې اتلولی بدله درکړم او د درجو دلوړ والي سوال درته وکړم، او يا د دې لپاره چې جنت کې په دې امسا تکيه لګوه لکه څنګه چې پاچاهان د خپلې خوښې په امساو تکيه لګوي.

نفوذي بريدونه داسلامي شريعت له مخې ستره اتلولي او په جنت کې د درجاتو د لوړيدا سبب دی.

د نفوذي بريدونو که نور هيڅ فضايل نه وای يوازې دا فضيلت يې هم بس دی چې په دې اتلوالو بريدونو کې محارب کفار او د الله د دين سرسخت دښمنان وژل کيږي.

عَنْ أَبِى هُرَيْرَةَ رَضِىَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- :« لاَ يَجْتَمِعُ كَافِرٌ وَقَاتِلُهُ فِى النَّارِ أَبَدًا ». رَوَاهُ مُسْلِمٌ

ژباړه: له حضرت ابو هريره رضي الله عنه څخه روايت دی چې رسول الله صلی الله عليه وسلم فرمايلي: کافر او دهغه قاتل (وژونکی) به هيڅکله په دوزخ کې سره يوځای نشي.

يعني کوم کافر چې په کفر ووژل شي دوزخ ته ورتګ يې حتمي او يقيني دی نو کوم مسلمان يې چې ووژني الله جل  جلاله به يې جهنم ته نه داخلوي.

همدغه راز که وليدل شي په نفوذي بريدونو کې د کفارو سرکښه مشران او د هغوی حلقه بګوشه غلامان په قتل رسيږي، اسلام د کفر د سرلارو په وژلو ډير ټينګار کړی ځکه همدوی د اسلامي دعوت په وړاندې خنډ دي، ډير خلک يې بې لارې کړي او د مسلمانانو د ځپلو لپاره دسيسې او پلانونه جوړوي نو ځکه د دوی په وژلو بايد د محاربو کفارو ملا ماته کړل شي ترڅو يې مسلمانان له ضرر څخه خوندي شي.

نو که غواړئ چې ځانونه غازيان خپل رب راضي او ددوزخ اور په ځان حرام کړئ نفوذي بريدونه يې ترټولو ښه وسيله ده، نفوذي بريدونو ته په خپله هم تيار شئ او نور انډیوالان هم ورته دعوت کړئ.

 

د کفارو د تهيدونو او وعيدونو پروا مه کوئ

د اجيرې اردو، پوليسو او امنيت په ليکو کې غوليدلو ځوانانو ! تاسې بايد دحق په لټه کې شئ، د حق د اتباع په لار کې د کفارو د وعيدونو او تهديدونو هيڅ پروا مه کوئ، فرعون ساحران د موسی عليه السلام د مقابلې لپاره چمتو کړي و، پانګونه يې پرې کړې وه، هغوی ته يې د سترو مادي امکاناتو تمې ورکړې وې، مقابله ترسره شوه په نتيجه کې يې هغوی ته حق جوت شو، هغوی نه د فرعون د سختو تهديدونو او وعيدونو څه پروا وکړه، او نه يې له ضد او عناد څخه کار واخيست، بلکه حق ته يې غاړه کيښوده، الله تعالی ته په سجده شول، له فرعون ظالم يې لاره بيله او دموسی عليه السلام ملګرتيا يې غوره کړه، الله رب العالمين د دوی دا ستره شاهکاري په خپل وروستي کتاب قرآن کريم کې ثبت کړه چې د قيامت تر ورځې به لوستل کيږي او د هغو خلکو لپاره د لارې مشال دی چې د باطل په زر او تزوير تېر وتلي وي.

الله جل جلاله فرمايې:

فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا كَانُواْ يَعْمَلُونَ{118} فَغُلِبُواْ هُنَالِكَ وَانقَلَبُواْ صَاغِرِينَ{119} وَأُلْقِيَ السَّحَرَةُ سَاجِدِينَ{120} قَالُواْ آمَنَّا بِرِبِّ الْعَالَمِينَ{121} رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ{122} قَالَ فِرْعَوْنُ آمَنتُم بِهِ قَبْلَ أَن آذَنَ لَكُمْ إِنَّ هَـذَا لَمَكْرٌ مَّكَرْتُمُوهُ فِي الْمَدِينَةِ لِتُخْرِجُواْ مِنْهَا أَهْلَهَا فَسَوْفَ تَعْلَمُونَ{123} لأُقَطِّعَنَّ أَيْدِيَكُمْ وَأَرْجُلَكُم مِّنْ خِلاَفٍ ثُمَّ لأُصَلِّبَنَّكُمْ أَجْمَعِينَ{124} قَالُواْ إِنَّا إِلَى رَبِّنَا مُنقَلِبُونَ{125} وَمَا تَنقِمُ مِنَّا إِلاَّ أَنْ آمَنَّا بِآيَاتِ رَبِّنَا لَمَّا جَاءتْنَا رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْراً وَتَوَفَّنَا مُسْلِمِينَ{126} الأعراف

ژباړه: حق ښکاره شو او د هغوی کړنې او سحر له منځه ولاړ، فرعون او پلويان يې په همغه ميدان کې مات او خورا سپک شول، ساحران په سجده پريوتل، ويل يې موږ د کائناتو پر رب ايمان راوړی دی، د موسی او هارون عليهم السلام رب هم دی، فرعون وويل: تاسې ورباندې زما له اجازې وړاندې ايمان راووړ؟ دا ستاسې يوه دسيسه وه چې په ښار کې مو سره جوړه کړې وه ترڅو ترې اصلي اوسيدونکي وباسئ زما سزا به ژر وګورئ، زه به هرومرو ستاسې پښې او لاسونه ادل بدل پرې او بيا به ټول په دار راوځړوم، هغوی وويل: موږ له مرګ وروسته خپل رب ته ورګرځيدونکي يو، او تا په موږ کې له دې پرته بله ګناه نده ليدلې چې موږ د خپل رب په هغو معجزو ايمان راوړ چې موږ ته راغلي دي ای زموږ ربه موږ ته صبر راکړه او تاته مو مسلمان دروله.

 

نو راوړاندې شئ په پوره ميړانه نفوذي بريدونه ترسره کړئ او په دنيا او آخرت ستر وياړونه او افتخارات تر لاسه کړئ، د معاصر فرعون د تهديدونو او وعيدونو پروا مه کوئ له خپل رب څخه صبر او ثبات وغواړئ.

Related posts